تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

هتل سیلایف آنتالیا

هتل سیلایف آنتالیا


هتل سیلایف آنتالیا دارای امکاناتی از قبیل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , سولاریوم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی , استخر سر پوشیده و غواصی برای مسافران تور ترکیه آذر 94 ترکیه می باشد.وهمچنین خدماتی مثل اتاق و امکانات برای معلولین - اتاقهای خالی از حساسیت - اتاقهای VIP - اتاق های خانوادگی - مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - بازی دارت - دوچرخه سواری - کرایه دوچرخه - موج سواری - کانو - ماهیگیری  را به مسافران تور ترکیه پاییز 94 خود ارائه می دهد.

 

 
مطالب مرتبط:

هتل های لوکس استانبول

هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول که هتلی 5 ستاره در منطقه تکسیم شهر استانبول می باشد. این هتل دارای معماری خاص و مدرن است این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است دارای امکانات رفاهی جدید می باشد و دارای 245 اتاق با منظره ای زیبا از شهر می باشد که چشم هر مسافرتور ترکیه زمستان 94 را مجذب خود می کند همچنین قابل ذکر است که برای افراد معلول نیز امکاناتی را در نظر گرفته اند. از جمله امکانات هتل الیت ورد استانبول می توان به حمام سامیکی سنتی ، استخر ، کافه که می توان در آن به تماشای عکس های زیبا از مناظر شهر نشست اشاره کرد .این هتل پذیرای میهمانان تور ترکیه تعطیلات دی 94 هستند و اتاق های این هتل طراحی دکور فوق العاده ای دارند با تمام تجهیزات روز هتلداری و همچنین این هتل دارای 6 رستوران است که می توان انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در آن تجربه کرد. برای گردشگران تور ترکیه دی 94 که قصد خرید دارند بدانند که منطقه خرید استانبول نزدیک به هتل الیت ورد استانبول  است و همچنین می توانند به راحتی از کاخ توپکاپی استانبول و مسجد کبود و بازار بزرگ دیدن کنند.

 

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول هتلی 5 ستاره است که در منطقه ای قرار دارد که مرکز مد و صنعت نساجی می باشد و در جایی واقع شده که به تمام وسایل نقلیه عمومی نزدیک است و انواع امکانات را برای میهمانان خود فراهم کرده است که استخر آب گرم از جمله آنهاست . این هتل دارای اتاق های راحت و مدرن برای مسافران تور ترکیه 94 است که از هرگونه سرو صدا تهی است . هتل گرین پارک مرتر استانبول دارای سوئیت هایی مخصوص تازه عروس ها می باشد ، اتاق های این هتل دارای به روزترین دکور و تجهیزات می باشد که می توان به سیستم تهویه و حمام شخصی و بوفه صبحانه اشاره کرد . امکانات این هتل شامل باشگاه بدنسازی ، اسنخر روباز ، باغ و . . . است ، که گردشگران تور ترکیه آذر 94 می توانند سفر خوبی را در هتل گرین پارک مرتر استانبول تجریه کنند.

 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول هتل 5 ستاره در میدان تقسیم استانبول می باشد که از جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل موزه نظامی و نمایشگاه مرکز استانبول می با شد . این هتل دارای 170 اتاق راحت با تجهیزات روز دنیا است از جمله تهویه مطبوع ، لابی ، صندق امانات ، کافه ، رستوران و خدمات سرو غذا و خشکشویی می باشد. مسافران تور ترکیه استانبول برای آمدن به هتل رامادا پلازا استانبول فقط 13 کیلومتر را طی می کنند . شما می توانید بهترین غذاهای ترکی ، بین المللی و مدیترانه ای را در هتل های این رستوران تجربه کنید .

 
مطالب مرتبط:

هتل های شهر درگهان قشم

هتل آرمان قشم از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار ساحلی شهر درگهان که دارای چشم اندازی بسیار زیبا و دیدنی نزدیک به  مجتمع های تجاری  می باشد و با بهترین امکانات هتلداری پذیرای میهمانان خود می باشد . هتل آرمان قشم جز اولین هتل های شهر درگهان می باشد که دارای اتاقهای راحتی برای مسافران تور قشم آذر 94 است که تعداد این اتاقها 27 عدد می باشد . از امکانات این هتل که قابل ذکر است می توان به تخت خواب های مناسب و دستگاه تلویزیون ، تلفن ، سیستم های گرمایشی و خنک کننده با تهویه مناسب ، یخچال و . . .  اشاره کرد . در کل اتاقهای هتل آرمان قشم دارای تجهیزات لازم و ضروری برای گردشگران تور قشم دی 94 می باشد . همچنین شما می توانید در کافی شاپ زیبا و جدید هتل آرمان قشم لحظات خوبی را سپری کنید.

 


تور قشم هتل آلاله

هتل آلاله قشم از هتل های 3 ستاره این جزیره است که از نظر جغرافیایی دارای موقعیت مناسبی است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و اسکله تفریحی درگهان قشم قرار دارد. همچنین اتاق های این هتل رو به دریا هستند و مسافران عزیز تور قشم زمستان 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند از دیدن چشم انداز بی نظیر آن نهایت لذت را ببرند. هتل آلاله در نزدیکی مرکز خرید دو دلفین , مروارید , اطلس , ایران مال , پرشین گلف و... واقع شده است و گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل به سمت این مراکز خرید می توانند هر آنچه را که نیاز دارند از این بازارها تهیه نمایند.


هتل پرشین گلف قشم

هتل پرشین گلف قشم از هتل های 3 ستاره شهر درگهان این جزیره هفتگانه می باشد و یکی از زیباترین مجتمع های های این منطقه به حساب می آید که دارای 150 اتاق تمیز با امکانات رفاهی لازم برای میهمانان تور قشم 94 است از جمله تلویزیون , یخچال , تلفن , حمام , مبلمان و... می باشد. علاوه بر این هتل پرشین گلف دارای بهترین موقعیت جغرافیایی می باشد زیرا در نزدیکی مجتمع های تجاری دیا , دو دلفین , بازار صدف , بازار قدیم , بازار مروارید , بازار نگین , بازار نور و... قرار دارد و گردشگران تور قشم پاییز 94 با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به این مراکز تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , روم سرویس , لاندری , تاکسی سرویس , لابی , چایخانه سنتی و... اشار کرد.

تور قشم هتل پرشین گلف

 مطالب مرتبط:
 

آیین کهن نوروز صیاد در قشم

آیین کهن نوروز صیاد در قشم  هر ساله در وسط تابستان برگزار می شود در این روز هیچ کدام از صیادان قشم ماهی و موجود آبزی را صید نمی کنند و در این روز جشن به پا می کنند ، این روز دقیقا در آخرین روز تیر ماه می باشد . گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 می توانند در این زمان از سال به روستای سلخ بروند و آیین کهن نوروز صیاد در قشم را از نزدیک ببینند که از صبح تا غروب می باشد. و همچنین مردمان این منطقه در روز جشن  از خوردن غذاهای دریایی پرهیز می کنند . این مراسم به منظور جلوگیری از آسیب به ماهی ها در زمان تخم ریزی آن ها می باشد که یک کار هدفمند برای حفاظت از محیط زیست می باشد. مسافران تور قشم زمستان 94 که قصد بازدید از آیین کهن نوروز صیاد در قشم  را دارند میتوانند این روز با اهالی منطقه جشن بگیرند.


ساحل آلانیا آنتالیا

تور آنتالیا ساحل آلانیا

ساحل آلانیا در 115 کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد و در حال حاضر از بهترین سواحل این شهر توریستی مخصوص گردشگران تور آنتالیا به شمار می رود که بهترین پلاژها را نیز دارا می باشد. علاوه بر این در این ساحل برای گردشگران اروپایی و انگلیسی هتل های متعدد و متنوعی وجود دارد تا در آن اقامتی به یاد ماندنی ودلپذیری را داشته باشند. آنچه باعث جلب نظر گردشگران تور آنتالیا به سمت این ساحل می شود شن های سفیدرنگ و همچنین آب و هوای دلپذیر آن می باشد. مناظر طبیعی که در این منطقه وجود دارد زیبایی آن را نیز دوچندان کرده است و از تماشای آن ها می توانید نهایت لذت را ببرید. در سال های اخیر ساحل آلانیا آنتالیا پیشرفت فراوانی داشته و به شکل یک مرکز تفریحی شنا و قایق سواری جذاب و دلنشین با 250000 قایق درآمده است. گردشگران عزیز تور آنتالیادر این ساحل تفریحی می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا ساحل آلانیا