تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

هتل الیت وورد استانبول


 

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) هتلی 5 ستاره در این شهر می باشد که فاصله اندکی با میدان تقسیم دارد. خیابان استقلال استانبول بسیار به هتل الیت وورد  نزدیک بوده و مغازه ها و رستوران های متعددی در آن وجود دارد که مسافرین تور استانبول می توانند از آنها بهره مند شوند. هتل های استانبول از دیگر مکانهای معروف نزدیک به این هتل میتوان به کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول اشاره کرد. هتل الیت وورد امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار مسافرین تور استانبول قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، رستوران، گاو صندوق و لباسشویی. این هتل مجهز برای میهمانان تور هتل های استانبول امکانات تفریحی ورزشی مناسبی نظیر مرکز بدنسازی، سونا، استخر سرپوشیده و ماساژ و حمام ترکی را فراهم کرده است تا از اوقات فراغت خود لذت ببرند.

آدرس : Sehit Muhtar Cad.No: 42,34435 Istanbul 

هتل بوتانیک لارا آنتالیا


هتل بوتانیک لارا آنتالیا

 

هتل بوتانیک لارا آنتالیا

 تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

هتل بوتانیک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که دیدنیهای آنتالیا نام قدیم آن رکسوس لارس بوده است. هتل های آنتالیا این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و توسط جنگل های سبز وو زیبا احاطه شده است. اتاق های این هتل همگی دارای امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون صفحه تخت , دی وی دی پلیر , مبلمان , بالکن با چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه و.... هتل های آنتالیا می باشد.

 

هتل گرند پارک لارا آنتالیا


 

هتل گرند پارک لارا آنتالیا

 تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

هتل گرند پارک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا آنتالیا می باشد هتل های آنتالیا که متشکل از 4 ساختمان جداگانه و 472 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.  این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشد و یک شاتل آنتالیا به صورت رایگان در زمان های تعیین شده ای مسافران تور آنتالیا را که در این هتل اقامت دارند را به سمت ساحل اختصاصی آن هتل های آنتالیا می برند.

 

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا


 

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

 تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد که بسیار مجلل است  هتل های آنتالیا و در زنجیره هتل های تایتانیک این شهر توریستی قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 200 هزار مترمربع قرار دارد و توسط دریای نیلگون مدیترانه و جنگل های طبیعی کاج احاطه شده است. هتل های آنتالیا این هتل در نزدیکی رودخانه بیز می باشد و دارای سوئیت هایی در کنار این رودخانه می باشد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این سوئیت ها می توانند لحظات بی نظیری را برای خود رستورانهای آنتالیا رقم بزنند.

 

رستوران سراسر فاین دینینگ آنتالیا


 

رستوران سراسر فاین دینینگ آنتالیا

رستوران سراسر فاین دینینگ آنتالیا

آنتالیا این رستوران یکی از رستوران های خوب آنتالیا می باشد که در آن غذاهای بین المللی سرو می شود و شما گردشگران تور آنتالیا می توانید ناهار و شام خود را همراه با دسر و در فضای رمانتیک رستوران میل نمایید . فضای این رستوران مناسب رستورانهای آنتالیا برای ملاقات ها ، قرار های کاری و سرگرمی بسیار مناسب می باشد و چشم انداز بسیار خوبی به فضای بیرون دارد که شما گردشگران تور آنتالیا می توانید به تماشای مناظر پرداخته و از غذای خود رستورانهای آنتالیا لذت ببرید .