تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

hotel shaygan kish


هتل شایگان کیش 1000 هزار متر مربع وسعت دارد در سال 1381 خورشیدی ساخته شد. طراحی و دیزاین این هتل به صورتی است که دارای 4 پله اضطراری و 33 آسانسور با چشم انداز خلیج و جزیره است. اکثر اتاقهای هتل دارای منظره رو به دریا می باشند. دسترسی به صورت پیاده 2 تا 5 دقیقه به بازار پانیذ و مرکز تجاری پردیس موقعیت هتل را در جایگاه ویژه ای قرار گرفته است.

امکانات هتل شایگان کیش عبارتند از:

 سالن همایش و اجتماعات ، باشگاه ورزشی هتل شایگان شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای خشک، سونای بخار،ماساژ، بدن سازی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان.

 

 

هتل شایگان کیش

 

 

هتل شایگان کیش

 

 

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

hotel darush kish


هتل بزرگ داریوش کیش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش می باشد که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده است. این هتل  دارای طرح تخت جمشید می باشد. هتل دارای دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" می باشد،و موجب افزایش زیبایی هتل شده است.

امکانات هتل داریوش کیش: اتاق بیلیارد , کافی شاپ در لابی , سالن کنفرانس , لاندری , صندوق امانات و مینی بار , داخل اتاقها امکان استفاده از کانالهای ماهواره ای وجود دارد, گشت در بازارها , گشت سیاحتی در جزیره زیبای کیش , کافی نت , صبحانه بوفه  , ترانسفر , سالن بدنسازی

 

 

 

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

Hotel shayan kish


هتل شایان کیش از هتلهای قدیمی و بزرگ در جزیره زیبای کیش است. هتل شایان کیش دارای 195 اتاق مجهز، سوئیتهای معمولی، سوئیتهای ساحلی، رویال، اتاقها روبه جزیره و دریا می باشد و لوکس و زیبا هستند . هتل شایان کیش دارای امکاناتی  مانند: رستورانهای فرنگی و ایرانی ، آرایشگاه، کافی شاپ , سالنهای کنفرانس، گیم نت ,کافی نت ، پارکینگ اختصاصی هتل ، خشکشوئی، سالن تفریحات سالم و همینطور امکانات فکس، امکان دسترسی راحت به مرکزهای خرید، دریا می باشد و شرایط پذیرائی مناسبی را برای میهمانان و مسافران خود فراهم کرده است. هتل شایان کیش به علت موقعیت مکانی که در مراکز حاشیه سیاحتی کیش واقع شده است منظره های زیبایی دارد و به سواحل دریا دسترسی راحت می باشد. هتل شایان کیش تا فرودگاه  7 km و تا دورترین مرکز تجاری 3 kmm فاصله دارد.

 

 

 

 

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از هتل های خوب و تمیز کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است هتل ستاره طلایی کیش به مراکز خرید نسبتا دور می باشد به همین علت هتل ستاره طلایی کیش برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس  حمل و نقل مهیا کرده است. هتل ستاره طلایی کیش به بعضی از مراکز تفریحی کیش مانند پارک آهوان نزدیک می باشد. امکانات هتل ستاره طلایی کیش : لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات , یخچال و غیره می باشد که اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش به همراه دارد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

 

 

 

هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی

از جمله هتل های 3 ستاره دبی که در منطقه دیره واقع شده هتل کالیفرنیا می باشد.این هتل با دارای 41 سوئیت و اتاق با  امکانات رفاهی مطلوب می باشد.موقعیت مناسب جغرافیایی هتل به مراکز خرید و فرودگاه باعث شده که بسیاری از گردشگران تور دبی این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.استخر سرپوشیده،خدمات خشکشویی،سالن کنفرانس،خدمات کپی و صرافی،مینی بار،سیستم تهویه و داشتن حمام اختصاصی با تمام تجهیزات بهداشتی از جمله امکانات و تسهیلات این هتل می باشد.جهت رزرواسیون هتل های دبی می توانید با آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید.

هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی